Jag sitter i en bubbla

Klockan 12 idag har jag klarat 3 dygn.

Jag sitter i en bubbla..

Jag blir en annan ibland..

Jag aktiverar mig.. (bakat en limpa, 3 ljusa bröd och så en kladdkaka)…

Just nu är jag sugen.. jättesugen… men jag SKA INTE….

Bloggen får vänta.. jag måste över det värsta först…

Ha förbarmande med mig….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 svar

  1. Hej
    Hittade hit när jag satt och sökte på frusen skuldra.
    Ser att du har det jobbigt med din cancer. Har själv sluppit denna sjukdom. Ja än så länge. Men min vännina har haft. Och det har gett mig lite inblick hur det kan kännas. Vi har pratat mycket. Ser att du idag känner dig som om du sitter i en bubbla . Hoppas att Din dag trots allt får några glädjeglimtar.
    Var rädd om Dig
    Många varma hälsningar från mig

  2. Love you pys. Ta hand om dig.

  3. Usch! Men jag vet att du har ditt ordspråk! Du kommer igen!
    Kramar i massor

Kommentera

