Det är slut.. det är över nu..

Klockan 12 idag har jag klarat 96 timmar…

Jag tycker det är jobbigt..

Det går i perioder…

Ändå är jag inne på femte dagen… 96 timmar…

Jag har ändå hållt på i 25 år…

Det är slut nu…

Maken fortsätter.. och jag går dit och luktar ibland..

Ska jag berätta vad jag gjort…

Jag har SLUTAT SNUSA!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

3 svar

  1. Ååh dumma dig att skrämmas så där, jag trodde du fått redan på röntgensvar och det var helt åt helvete eller nåt!😉

    Enormt skönt att det inte var så!

    Jätteduktigt att sluta snusa! *bugar imponerat*

  2. Sorry.. förlåt mig.. jag ska aldrig mer göra om det…

    Men du vet.. jag övar inför i morgon..🙂

    Kram Pys

  3. Ingen fara, jag är bara lättad och glad! *fnissar*😀

    Och du har alldeles rätt – snus luktar riktigt illa! Faktiskt. Till och med portions.

    Kram på dig!

Kommentera

