Har inte mycket att göra just nu…

Uppdaterar min blogg..

Letar konstiga saker att pryda den med.. men ofta går det inte som jag vill och jag svär ett tag..

Sen osar det rejält härinne..

Jag har placerat min blogg i Töreboda på bloggkartan.se

Se ovan.. det är sånt jag sysslar med..

Jag tror att det är för att jag är utan snus… och går in och luktar ner i makens snusdosa ibland.. fy, det luktar illa…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

3 svar

  1. och jag har klarat 80 timmar utan cigarett 🙂
    WOW!!!!

  2. Hej!
    Grattis och lycka till!! Har själv en gång slutat med nikotin, så jag vet att man behöver visionen ”bortom nikotinet” att fästa blicken på när det är jobbigt och Du ska veta att det verkligen FINNS ett ” bortom nikotinet”. Du kommer att klara det och jag vill gratulerar till ett gott beslut och önskar lycka till!!

    /Titti

  3. jösses hur går det med av*snusningen* min arbetskamrat har slutat och det har gått bra men han går bort abstinensen…
    kram anki

Kommentera

