Kallelse nummer ?

Jag har idag fått en kallelse.. fråga mig inte vilken det är i ordningen.. för jag har tappat räkningen sedan länge..

Nu till den här.. Jag ska den dagen då jag firar min 44:e födelsedag åka till ett av de mindre sjukhusen här i regionen. Det går tåg och det är inte direkt någon längre resa. Denna kallelse ger mig ett litet hopp.. för jag ska träffa mannen som jag har velat träffa sedan länge…

Så nu hoppas jag att jag får en fin födelsedagspresent..

För jag har fått tid hos plastiken.. mina nya tuttar.. här kommer de…

Jag ser ett slut som enbröstad…

Så nu måste jag blonderar mig.. min IQ är redan låg sedan cyton.. och så mina nya balobasar..

Kanal 5 nu är det dags att börja sända BigBrother igen.. och jag står först i kön för att söka…

Jag återkommer i tuttfrågan..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 svar

  1. Vad roligt. Det skulle inte skada om även jag fick lite utfyllnad🙂
    kramar

  2. Ja.. Jag hoppas ju att jag ska bli lite mindre runt midjan.. och lite större en bit upp… Blir det något över av bukfettet så kan du få det om du vill ha det…;-)

    Kram Pys..

Kommentera

