Nästa vecka blir tuff

Igår kom ju kallelsen till plastiken.. idag kom den till skelettscinten… Dessutom ska sonen göra sin sista op.. också nästa vecka..

Det hade sett ut så här:

  • 7/4 skelettscint kl.9 till kl. 12.30 På det stora sjukhuset.
  • 9/4 sonens op kl. 7 till ca kl. 14 på det stora sjukhuset.
  • 11/4 träffa plastiken på det mindre sjukhuset en bit bort

Nu tog jag och rinde.. för jag tänkte till lite och H som jag pratade med var väldig snäll och visst kunde hon fixa det jag ville… så nu gör jag inte skelettscinten den 7.. utan jag gör den när sonen ändå opereras.. jag har en hel del att fördriva tiden med då.. och maken kan följa med och vara en hjälpande han..

Blir så glad när man kan samköra en hel del saker…

Sen kommer den där väntan.. men det blir sen.. just nu är det lugnt… jättelugnt…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Ett svar

  1. Allt på en gång. Du måste ju vara helt utmattad när det är över. Skall tänka på dig och sonen när det är dags. Tänker ofta på dig men de dagarna lite extra😉

    Kramis

Kommentera

