När människor inte förstår vad man menar

då ger man upp och orkar inte mer..

Det är jag som har cancer…

Speciellt när man är där jag är nu..

  • Skelettscint – jakten på metastaser
  • ont lite överallt med anledning av ovanstående.
  • Väntan..

vet att när jag har gjort scinten så kommer det att ta en vecka innan doktorn ringer mig.. vet ni hur stora och hur många metastaser jag får under den veckan? Nä.. jag tror inte det… Den som inte är i cancerträsket själv kan nog förstå det här… närstående förstår till viss del.. men aldrig till 100%…

Det är inte snack om att jag inte har några metastaser.. det blir mer en tanke på kommer jag och min kropp att orka en runda till…

Kommer jag att dö nu?

Så just nu är jag off… jag stänger in mig.. i min bubbla.. där jag sitter med man och barn.. och fortfarande utan snus.. har nu klarat 8 dygn utan…

Veckan passerades igår…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

3 svar

  1. Hallå igen. Helt ok o lägga till bloggen och jag måste säga att du har en kanonblogg som e både välgjord o intressant. Har du inget emot det så länkar jag hit från mig oxå.
    Nu snart e du uppe i 9 dygn, stå på dig tycker det e så himla strongt gjort av dig o hoppas nu att du får en go snusfri helg utan för mycket sug.

    Sköt om dig kram från Christel

  2. Strongt att sluta snusa bara så där. Way to go!!!

    Du fixade cancern, du fixade att de tog bort ett bröst. Du fixar sonen, dottern och trösta osäkra blogg vänner.

    Du är en surviver helt enkelt.

  3. Japp.. och nu ska jag byta om.. för nu ska jag iväg och ta hand om gamlingarna också… d

    Kram Pys

Kommentera

