Implantaten igen

Jag tycker inte att man ska stoppa in saker i kroppen som inte hör dit.. och dit räknas bröstimplantat.

Jag har små bröst.. har alltid haft det.. (utom när jag ammade).. Under hela höstadiet så sa alltid killarna till mig: Du, oss plankor emellan… Att det har satt spår är helt och hållet naturligt.. men inte fan har jag opererat mig.. för jag ville göra en sak.. den dagen när jag fick barn.. då ville jag kunna amma dem… även om man som 18 åring tyckte att det inte lät så där jättemysigt att amma… fast den dagen som bebisen kom.. då var det så naturligt att faktiskt amma.. så då gjorde jag det.. och vilka tuttar jag fick.. tjohoo…
Men när ammingen var slut.. då stod man där.. med två taxöron.. nu såg fan ta mig brösten ännu mer taskiga ut.. både små och hängande… men jag var ju jag..

Efter att ha ammat tre barn.. varvid den sista i 3,5 år.. så var mina tuttar allt annat än vackra…

Då kom det.. bröstcancerdiagosen.. och bort flaxade den ena tutten… Vad fick jag i stället.. jo, direkt efter operation fick jag en liten ovalformad kudde i bomull.. stor som ett gåsägg ungefär och samma form.. detta var nu min bröstprotes…

Så var man på återbesök och då fick man en remiss.. nu fick jag lov att hämta ut siliconisen..

Denna protes har jag knappt använt.. för jag är jag.. även om jag bara har en tutte.. så är det jag nu…

På fredag ska jag träffa plastikkirurgen.. för jag har på ett sätt tur.. jag får min tuttoperation och mina nya tuttar GRATIS!! För jag fick cancer…

De som vill läsa om de olika bröstoperationerna kan läsa om det HÄR!!! Det står nämligen både positiva och negativa saker om de olika operationerna för att få STÖRRE TUTTAR!

Gör det innan ni överhuvudtaget kommenterar.. jag är lite trött på att behöva förklara mig…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

