Kan ingen låsa in mig i ett rum…

.. utan kontakt med yttervärlden…

Förbannar mig själv.. är sur på mig själv.. letar och läser alldelses för mycket skit som finns på nätet..

Får ångest.. tror att jag lider av allt..

Jag vet inte hur många gånger jag har sagt till mig själv: LÄS INTE SÅNT HÄR!!

Men ändå.. googlar jag på både metastaser och skelett…

Är jag trög.. är man riktigt klok som håller på så här..

Eller.. Nä.. jag är bara människa.. en människa som har fått bröstcancer.. och med den kommer en hel del ångest.. dumma tankar om att cancern har spritt sig.. bara för att jag hade 3 angripna axiller…

De där axillerna.. är borta.. de plockades bort samtidigt med bröstet.. kan du förstå det min kära hjärna.. jag är frisk.. jag var frisk i november.. jag kan inte ha blivit akut sjuk i skelettmetastaser över två veckor.. eller….
Ont i nacken.. oro.. ännu ondare i nacken.. ännu mer oro.. metastaser?.. tankar.. ångest… eller nä.. det är nog inget.. ont i axeln.. ont i den andra.. en frusen skuldra.. läser om frusen skuldra.. har du på en sida.. får du lättare på den andra sidan.. jaha.. det är logiskt.. men knäna då.. och det andra.. ryggen.. spänning.. kryper neråt.. sitter som en hösäck…

Det är skit med mig..

Fan.. dessutom 13 dygn utan snus…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

3 svar

  1. Spänningsvärk kanske?

  2. 13 dagar utan snus kan nog sänka humöret och plocka fram oron. Jag vet hur jag mådde när jag slutade och då hade jag ingen allvarlig sjukdom med i bagaget…

  3. Jo jag vet hur det är, svårt att låta bli att leta på internet ibland, även fast man vet hur dåligt man mår av det. Man får bara bestämma sig för att låta bli skiten! Hoppas du får en bra dag ändå, keep it up🙂

Kommentera

