Jag vill för en gångs skull

Vinna det här..

Jag behöver nämligen mer minnen i min dator.. för de där minnet jag har efter att ha fått cytostatika är inte vidare bra…

Fast mitt minne är fan så mycket bättre än läkarnas har jag läst idag….

Fast ett större minne.. en liten slant.. en bok så jag får sonen att börja läsa.. och något roligt..

Jag som känner mig så less just nu…

Snälla människor.. som läser denna urtrista blogg.. klicka på länken här.. och hjälp mig vinna..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Ett svar

  1. Vet inte om jag gjort rätt, men jag har röstat på din blogg…:)))
    Hmmm. har oxå tänkt föra över en slant till cancerfonden varje gång jag får ”lön”…alltså sjukpension, inte mkt men välment!
    grattis förresten till det positiva beskedet….puss Ia

Kommentera

