Är det på skoj eller?

Jag har hittat en blogg som jag inte riktigt vet hur jag ska förhålla mig till..

Det är Linda Rosings blogg. Och den hittar du här.

Den 17 april skrev jag så här om en barnbok.
Linda skrev också om boken… fast hon hade lite andra tankar än jag om den… det går att läsa här..

Ja.. det finns människor till allt…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 svar

  1. Oj, oj, oj, säger jag bara! Det är den absolut sista bok jag skulle välja att köpa till mina barn. Hur kan någon bara kommit på tanken att skriva den…

  2. Är av åsikten att var och en bloggar av skäl som är viktiga för den personen. Att jag har ingen rätt att säga att den bloggen är meningslös eller så, då är det bara för mig att surfa vidare.

    Men ja, jag håller med dig. Blir inte klok på LR:s blogg. Verkar vara typ en typ av pressrelease blogg, typ: Vad gör LR just nu?

Kommentera

