2 år idag

Idag firar bloggen 2 år. Jag har bloggat i två hela år.. och allt om den där jävla knölen..

Dessutom är det Norges nationaldag..

Alla blommor och presenter får lämnas här.. eftersom blogginnehavaren är på fotboll hela dan idag..

Mitt allra första blogginlägg hittar du här: 17 maj 2006

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 svar

  1. Kramisar till dig Pysan🙂

    Just nu är vi under hård press…jag mår inte bra alls….min ene son har legat i koma 3 dagar..vaknade upp igår och var sämre idag..

    Jag tror man dör av oro….skrev om detta på bloggen..

    Idag fyllde mina föräldrar 70 år..mitt i allt detta…jag hade ingen feststämning…

    Ta hand om dig

  2. Grattis till 2 års bloggandet Pysan ! Kollade in det första inlägget du gjorde o gud vad man åker tillbaka i tiden, minns själv hur det va när jag fick mitt besked.

    Ha nu en go dag o va rädd om dig.
    Kramar från Christel

  3. Grattis på tvåårsdagen! Det har verkligen hänt mycket under denna tid för din del! Hoppas framtiden blir fortsatt positiv!
    Kram!

  4. Grattis i e-skott🙂

Kommentera

