En varning (som gör mig arg) och en nyhet som gör mig ledsen

För det första så vill jag varna för den här produkten.. Du som kvinna behöver den inte.. Ställ dig i duschen och ta lite tvål.. och följ de bröstskolor som finns hur man ska känna igenom sina bröst… Den här produkten är dyr och du behöver den INTE.. Du klarar det själv.. vill du att det ska bli ännu intressantare så be din älskling att göra det… Den kostar ju 298 kronor.. och bara det att de vill sälja denna för att en kvinna är rädd att få bröstcancer gör mig så förbannad… De där pengarna kan man skänka till mig istället… för jag vet hur man ska göra för att slippa..

Sen det andra.. Den tasmanska Pungdjävulen håller på att utrotas av en sorts cancer som sprider sig som en löpeld.. genom att detta är mycket argsinta djur så biter en smittad djävul en som inte är smittad så smittas den.. vilket grymt sätt att dö på…

Jag tycker om tasmanska pungdjävlar.. de är helt urhäftiga… vilka djur…

Det verkar ju så här också.. att cancern sprider sig… lavinartat…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

3 svar

  1. Vilken ytterst märklig produkt! Min första tanke är att det är som de kit som såldes i England i samband med rosabandetkampanjen. Det var typ en instruktionsdvd och en nål. I ett tjusigt rosa paket för en summa på typ 200 kronor.

    Men då gick alltså alla intäkter till forskningen, så det var ett sätt att samla in pengar snarare än att kränga något. Det där verkar bara vara dumt. Gaaah, vad idiotiska människor kan vara!

  2. Hej Pys!!
    Det var så länge sedan jag tittade in här hos dig!
    Jag ska inte skåla ta mig fan, för det är bara en helt vanlig tisdag! 🙂
    Jag nöjer mig med att lämna en kram!!

  3. Tittar in och kollar hur du har det!
    Secken skitprodukt du!
    Bra att du varnar!

    Kram

Kommentera

