Det här med implantat..

Idag kan man gå in här och så ser man att Natacha har tagit bort sina siliconinlägg..

Det är i alla fall vad ovanstående artikel i Aftonbladet vill förmedla till sina läsare… men är man då plusmedlem och går in och läser hela artikeln som finns där så visar det sig att Aftonblade far med osanning som så ofta förr…

Bröstplastikkirurgen Leif Perbeck visar hur Natchas nya inplantat ser ut.

Hon har tagit ut sina gamla siliconisar.. men stoppat in nya… fast inte lika stora.. men jag blir så arg.. när hon säger så här:

Hon tröttnade på att vara en dålig förebild och vill slippa ryggont och omgivningens fördomar.

– Det är faktiskt helt sjukt att jag har gått runt med de här stora implantaten, säger Natacha Peyre.

Man blir ledsen då… hon är fortfarande ingen bra förebild.. eftersom hon har kvar sina implantat.. men det hålls det tyst om..

Fast jag håller inte tyst…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Ett svar

  1. Jag hade gärna läst den där artikeln… om inte annat så för att min feed säger att den innehåller ordet ”transvestit”…

Kommentera

