Plocka ut men ändå inte

Det är ett mode, står det i Aftonbladet, att plocka ut sina siliconisar.

Deras rubrik säger att de har tagit bort sina fejkbröst.
Fast nu ljuger Aftonbladet.. för de har tagit ut de stora implantaten.. av silicon.. men stoppat in mindre av geléhallonform.. för att brösten ska se mer naturliga ut… Det är ändå FEJK.. förstå det..
Tjejerna får en artikel om hur de gjorde när de operade ut sina jättetuttar…
Men någonstans i artikeln står det så där i förbifarten att de har bytt ut de stora implantaten mot nya mindre.. Tjejerna har fortfarande implantat.. och ändå går de ut och säger att detta är de bästa de har gjort.. den dagen de helt och hållet inte har några implantat.. då är det inte några fejkbröst längre.. som det är nu…

Det som retar mig i artikeln är följande:

Kändisarna plockar ut bröstimplantat på löpande band.

Kändisarna ar inte plockat ut.. de har bara bytt från stora implantat till mindre…

– Nu har jag anatomiska, droppformade implantat som ser helt naturliga ut och det är det jag vill ha.

Om hon nu vill ha naturliga bröst.. varför operera sig överhuvudtaget…
Måste hon ha implantat? Jag misstänker stark att hon måste det.. för hon har tänjt ut huden så himla mycket så utan att lägga i mer naturliga implantat så hade nog brösten hängt nere vid midjan på henne.. utan att ha ammat ett enda barn…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

3 svar

  1. Hm…

    Nu tror jag fick inspiration till ännu ett bröstrelaterat inlägg. Jag stör mig på hur de kan definiera ”naturligt” hursomhelst…

  2. Själv blir jag förbannad när media skriver att ”vanliga” tjejer (???) börjar plocka ut…
    Vilka är det som är ovanliga då?

    Jag såg dock inget om att dom skulle ha bytt ut till mindre i artikeln!
    Då är det ju ännu mer fel att skriva att man tar bort…!

    ha det gottis!

    Pysan: Mitt andra citat i artikeln säger detta. Det är från artikeln. Kram Pys

  3. Hej igen!

    Jo jag läste igenom artikeln igen och såg det där…

    Det är ju ännu sjukare då att påstå att man har tagit bort – det är bara ersatt av annat skit ju.

Kommentera

