Märks att det är sommar

Så var det igång igen..

Sofi visar bikinisar och det en hel hög.. fortfarande ingen för enbröstade.. när får vi vår modevisning? Jag tror att Aftonbladet hade fått bra betyg om ni gör mode även för dem som är enbröstade.. både när det gäller bikinisar och bhar.. och även kläningar och blusar så inte inlägg syns..

Så är det också det här med platt mage inför bikinisäsongen..
Här går jag med mage.. för jag måste ha mage.. om jag ska kunna få en ny tutte.. så här ska inte göras några övningar för att få platt mage.. jag bara lägger mig på operationsbordet och vaknar och har ingen mage men däremot två tuttar.. kan livet bli bättre?

Idag går Linda Rosing ut och säger att hennes hjärna var på semester i fyra år:

Och utbildningen var betydligt tuffare än hon trott.

– Jag satt där äldst av alla och kämpade. Det kändes som att min hjärna varit på semester i fyra år!

Ja, vad säger man.. jag har fortfarande en hjärna som är på semester.. cytohjärna har man i minst tre år.. och nu pratar jag om mycket som man glömmer.. och att man verkligen helst av allt vill byta ut den.. och jag har ca ett år kvar.. innan jag börjar återgå till det normala.. dagligen.. här pratar vi inte bara utbildning…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentera

