Ja, jag ska inte bada i sommar

Nä.. för det är fortfarande så att det inte finns några billiga bikinins för mig.. För det hade varit kul om ni hade haft något för oss enbröstade.. för vi är många här i landet.. eller är det så att ni inte tror att bröstcancer drabbar unga tjejer.. Jag vill inte sitta hemma i värmen och sy i en ficka för min lilla protes.. Det hade varit kul att se även för oss cancerdrabbade..

Sen killar är det ingen idé att klicka på bildspelet i tron att få se tjejerna i Caracola.. för det är bara 4 bilder på dem.. sen är det bara bikinis..

Jag väntar fortfarande på vilken kroppsdel som vissar senaste sjukdomen.. då naglar, ögon och tunga tydligen redan visar hur sjuk man är.. Fast det kommer nog på Aftonbladet i veckan som kommer.. Kan riktigt se rubriken framför mig.. Din stortå visar vilken sjukdom du har.. eller din navel.. och då är det även hur mycket navelludd som finns i naveln… har man inget ludd alls.. då är det illa…

Dessutom är en kollaps nummera att man är JÄTTESJUK.. men tillbaka på banan nästa vecka..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , ,

Ett svar

  1. Thanks for such a nice and updated information. I got some interesting tips from this post. http://chexsystemsremovals.com

Kommentera

