Är det inte cancer så är det fan något annat

Har jobbat i natt.. och det gick bra.. fast framåt morgonen så började jag få ont i hälen..

Tittade och kände.. och känner en KNÖL.. en hård sak på hälsenan..

Så när jag väl sovit klart idag så ringde jag Vårdcentralen och fick komma dit.. träffa doktorn.. och så fick jag ta prov.. så nu vet jag vad det är jag har…

Jag har överbelastat min hälsena och har hälseneinflammation som maken tycker låter så coolt.. för det är sånt som idrottsmän får.. och jag är inte dirket någon idrottsman..

Så nu har jag ytterligare en medicin som jag ska ta ett tag…

Nu hoppas jag att jag ska bli bra.. jag vill bli riktigt frisk…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 svar

  1. Pussar på Pysans trasiga hälsena.
    SÅ.
    Nu ska hon se att det snart blir bra.

    Kram lilla Mamma!
    Hälsa till Pappa.

    Puss & kram!
    Gizmo

  2. Tack för det. Så genast en sak jag måste rätta till. 🙂

  3. Hälseneinflammation! Nä, fy… så trist!
    Jag vill också att du snart ska bli riktigt frisk!!!
    *kramar om*

  4. Vad du krånglar 😉 Hoppas nu du slipper detta ett tag framöver. Läs gärna mitt inlägg idag om du orkar!
    Kram och krya på dig!

Kommentera

