Som alla andra

Läser idag i Aftonbladet om Christina Applegate..

Hon som var en stor bimbobrud och spelade urdum i Married with children (länk 1 Imbd och länk 2 official site)

Nu har hon hon också fått bröstcancer. Hon är ung som så många andra som får denna sjukdom.

Dessutom får hon en skräddarsydd behandling som vi alla andra.. för ingen bröstcancer är den andra lik. Det finns inte en enda cancer som är likadan som någon annan.. det är rätt så läskigt att tänka på faktiskt..

Så undersök er nu.. så inte ni drabbas…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

10 svar

  1. <förhoppningsvis så går det att komma framåt i behandlingsforskningen.
    (bara Cacerfonden slutara tt försöka leka Call-center)

  2. Fick igår kallelse till mammografi. Går en gång om året p.g.a. min tidigare livmodercancer.
    Men känner gör jag också, emellanåt. Borde nog bli bättre på det.
    Kram

  3. Hej Pys!!

    Tittar inom här och uppmärksammar dig på att det är fredag! Hoppas du o maken får tar er en öl framåt kvällen och sitta och mysa lite!
    Själva har jag lite live-party och hinner nog inte blogga. Men jag passar redan nu på att säga ”Skål ta mig fan”!!!
    Kram och ha en go helg!!!

  4. Ja, tänk att alla är vi lika inför sånt. Hoppas hon blir frisk snart.

    Önskar dig en fin helg och hoppas du har haft en fin sommar!

    Kram:)

  5. Hej där…… nä ingen går säker och faran lurar där hela tiden.

  6. Hej Pysan e ett tag sen sist o hoppas att allt flyter på bra för dig. Läste oxå om den där Nina o tänk va glad man blivit om dom kommit o sagt att tyvärr det va ett misstag för du e frisk…va rädd om dig o kram från christel

  7. Hej Pysan, jag hoppas du vill titta in till mig så som du brukade när jag bloggade som en annan.
    Kramar

  8. Pysan var är du?

    Blir lite orolig,

    Pöss

  9. Hej Pysan!! Säger som Vb! Var är du??? Jag blir också orolig! Jag har hällt upp ikväll. Skål ta mig fan!!!
    KRAM till världens bästa Pysan!!!

Kommentera

