Jag är här!!

Nu är jag hemma.. och jag har försummat min blogg jättelänge…

Har inte riktigt haft motivationen och skriva.. så det blev en bloggpaus som varade lite längre än det var tänkt… men nu är jag tillbaka ett par dar…

Har tillbringat två veckor på Mösseberg och vilat upp mig och fått krafterna tillbaka.. så nu är jag redo att ta tag i livet igen.. det där livet som jag höll på att sura ihjäl.. nu är det bara glada miner..

Sänder också en stor och varm kram till William och hans anhöriga.. Du fattas oss!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

9 svar

  1. Äntligen! Har saknat dig🙂 Kraaaaam!!!

  2. hej undrade vart du tagit vägen….

    Ang william så är det mycket tråkigt…

    kram anki

  3. Hej på dig..Heter Lena o bor i UK..har läst hela din blogg..Och blev lite orolig när du bara ”försvann” så där. Skönt att du har haft en fin tid på Mösseberg.BOr själv i Skaraborgs län när jag är hemma.Närmare bestämt i Grästorp. Du skriver så himla bra om allt i din blogg. Så jag är glad att du är här igen. Har också cancer som jag behandlas för.Skriver också om d i min blogg.Du är välkommen att kika in där om du har tid lust och hinner med.Varma hälsningar ..och kramar skickar jag också..det behöver vi alla..Lena

  4. Hej Pysan, kul att du är här igen och på gång verkar det som🙂
    Hopaps du tittar in till mig som vanligt. Kram

  5. Välkommen tillbaka Pysan o jag hoppas att du haft det kanon på Mösseberg.. Nu e det väl bara nya friska tag som gäller eller hur… Kram på dig från christel

  6. Knytet här…
    Gizmo och ”Pantrarna” är borta sedan fem dygn tillbaka….
    Igen!

    Jag tror att Någon stänger in dem…..
    Någon som tycker att Gizmo är Vacker och Kärleksfull….

    Jag är SÅ FÖRBANNAD!

    Jag vill ha min Gizmo tillbaka!

    Puss

    Knytet

  7. Alla Katterna är hemma igen, efter ett vansinnigt argt inlägg…
    Ganska märkligt!
    Jag är oerhört glad!

    Gizmo var inte hungrig när hon kom hem, men gosade och spann som en kaffebryggare…

    SOM jag älskar den Katten!

    KRAM
    Knytet

  8. Du får så gärna försumma oss, bara du mår bra!

    Pössar henne på pannan.

  9. kanske läser fler om du har mer bilder på bloggen? Det är ju alltid trevligt.

Kommentera

