En Tavla

Jag har målat en tavla när jag var på Mösseberg.

Den ser ut så här:

Nu är det så att jag vet vad jag vill med tavlan..
Men jag vet inte vad jag ska kalla den.. Hjälp mig!!

Ett bra och fyndigt namn och priset är ditt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

8 svar

  1. Fan vad härligt att du är tillbaks. Vad sägs om ” fönster mot nya världen” Kram Gunilla

  2. Jag tycker den är underbar 🙂 Läser in massor av saker i den (jag är nog lite skadad av bildterapin hehe), och kanske ”vägen tillbaka” är en passande titel?

  3. ”Gardinluft” är väl värdigt tvetydigt..

  4. Mitt förslag….

    Släpper in våren.

    Jag har ju själv såna gamla fönster, och det är så underbart på våren, när man kan öppna och släppa in fågelkvittret.
    Antar att ditt fönster hade innanfönster innan du öppnade det.

    Kram från Inger

  5. Ut med allt gammalt och in med nytt o fräscht.

    Jätte fin tavla.

    Kram Katrine

  6. Fin tavla!
    Mitt förslag: På glänt mot friheten!

    Kram Helena

  7. Så glad jag blev när du kikat in hos mig =)

    Jo, jag tycker tavlan kan heta ”Open your mind”
    Överallt snubblar vi över saker (särskilt på nätet) som vi inte aktivit har sökt oss till. Vi råkar klicka på en länk, som leder till en sida, där det finns ytterligare en länk. Den öppnas kanske i ett nytt fönster. Och plötsligt står vi inför något vi inte hade tänkt oss, men som fastnar i vårt medvetande.

    Kramar i massor
    En som vägrar bli tant 😉

  8. Har följt din kamp på ab-bloggen nästan ifrån start,sen när du började här så har jag fortsatt titta in..har aldrig kommenterat,vet inte varför egentligen(skäms lite) Angående din fina tavla så tycker jag ett passande namn vore ”Om en dörr stängs..så öppna ett fönster istället” Ps:jag bor inte långt ifrån dig,jag bor i Lyrestad.har sett dig ibland när jag varit i T-boda men inte vågat gå fram till dig (vill ju inte verka framfusig) / Kram på dig!

    Pys svarar:
    Då får du väl ge dig till känna nästa gång. Jag bits inte :o)

    Kram Pys

Kommentera

