Min kropp och själ (Mösseberg) del 2

Så har man då sovit första natten borta.. Med allt vad det innebär.. nya lukter, annan säng och ljud som man inte trodde fanns..

Idag hände jättemycket.. Redan igår hade jag fått mitt personliga schema och det såg ut så här:

2008-08-25

10:00 Information av SSK
11:00 Läkarbesök
13:00 Inskrivningssamtal SSK
15:30 Sjukgymnastik
16:30 Sjukgymnastik

Det två sista betydde att man först träffade sjukgymnasten som skulle ha hand om en och så gick hon igenom de där som hon tyckte att man skulle klara av.  Hon gav mig också mitt privata träningsschema.

Det värsta var när hon sa att hon tyckte att jag skulle vara med på ”Go´morron” som var klockan 08:00 på morgonen.

På mitt privata schema stod också att jag skulle vara med i gruppaktiviteterna i veckoprogrammet för det var också en del i min rehabilitering.

Den där första dagen så fanns det en del att välja på. Fast jag kunde inte gå på mycket eftersom jag hade så mycket på mitt privata schema.. plus att det jag ville gå på krockade med det privata schemat så det stod härliga till…  men jag skulle ju vara här i två veckor.. så nästa måndag så kunde jag säkert gå på det jag missade denna måndag…

Läs även andra bloggares åsikter om <a href=”http://bloggar.se/om/Pysan&#8221; rel=”tag”>Pysan</a>, <a href=”http://bloggar.se/om/br%F6st&#8221; rel=”tag”>bröst</a>, <a href=”http://bloggar.se/om/cancer&#8221; rel=”tag”>cancer</a>, <a href=”http://bloggar.se/om/M%F6sseberg&#8221; rel=”tag”>Mösseberg</a>

2 svar

  1. Jösses vilket schema du har haft!

    KRAM
    Knytet

    Pys svarar:
    Det var bara första dagen.. det kommer mera..

    Kram Pysis

  2. Jaha! Är det alltså här du har varit! Hoppas det var ett bra place där du kunde ta riktigt fint hand om dig!

Kommentera

