Är detta sant..

Det där med att människor shopar.. i sådana mängder???

Den här artikeln är väl inget.. det hade jag fixat utan några som helst problem.

Mat och medicin.. en och annan resa till doktorn…

Är detta ett storstadsfenomen?
Eller är det likadant över hela vårt avlånga land..?

Jag har körkort.. fast jag har inte kört bil sedan 1995..
Jag har inte haft bil sedan 1999.. och jag klarar mig fint utan.. varför ska jag ha en bil när jag har mina ben och min fina rosa cykel för??

Varför gå på reklamens ”vackra” budskap? Jag blir inte lyckligare för att jag dricker loka istället för kranvatten.. kranvatten är betydligt godare dessutom… älskar vatten som kommer ur kranen.. och inte kostar det mig någonting.. gratis är gott…

Nä.. nu ska jag ta och skåla med maken.. och god mat blir det också…

Bakpotatisen är i ugnen.. och köttet skär maken upp…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , , , ,

Kommentera

