En bra idé som inte är så bra

Idag var jag och handlade.. inne på vår affär så stod det Wettexdukar från Vileda till förmån för RosaBandet.

En mycket bra idé tyckte jag och stegade fram till dem..sådan vill jag ha..

Det var då jag upptäckte det..

Vileda tar 14.90 för dem.. och det är väl överkomligt.. men sen..

50 ÖRE går till RosaBandet!!!

Detta tycker jag är ren katastrof..

Är vileda så himla snåla??

Jag har mailat till dem och jag får se om jag får svar..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Ett svar

  1. Låter som en typisk marknadsföringsgrej, att de mest tänkte på att sälja fler förpackningar. Bra att du skrev till dem!

    Kram

Kommentera

