En riktig man ska ha hår på bröstet och kunna hoppa stav..

Jag vill inte ha någon slät rakad man.. jag vill ha en hårig en.. (vilket jag har.. )

Att män har hår är faktiskt helt rätt rent medicinskt..
Vi kvinnor har mer underhuds fett än vad män har.. för att ha lite att ta av vid bland annat graviditeter.. och för att inte männen då ska frysa ihjäl så fick de inte fettet, utan hår lite här och var som också har en bra isoleringsförmåga..

Kvinnor har fett, män har hår.. för att inte frysa…

Jag vill inte ha en man utan hår… på samma sätt som jag inte vill vara rakad själv… Vilket jag var under ett halvår och det var inte med hjälp av Gillette.. och det var inte direkt upplyftande..
En man ska vara man… en kvinna ska vara kvinna och ett barn ska få vara barn…

Visa då att ni är män!!

Som har hår på bröstet och kunna hoppa stav…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Ett svar

  1. en man om rakar sig på bröstet vill jag inte sitta nära på nattbussen…

Kommentera

