Då blir det inte lika jäkligt nästa gång

Jag bara sitter och ler..

Det här är en julklapp som heter duga…

Vad glad jag blir..

Nu ska jag lägga mig igen.. har fått världens förkylning… och det är inte kul alls…

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Ett svar

  1. Jag hade 39.8 i går….
    Kan inte minnas senast jag låg däckad en hel dag utan att kunna förflytta mig ur sängen!
    Fan, vad dålig jag har varit!

    Lintottarna och Mannen likadant…
    Runt 40 grader allihop!

    Idag har jag rest mig…
    Svettats som en gris inatt!

    Stortott har fått 39 igen, ingen tid till vila för en Mamma som ”bara har 38…

    KRAM
    Krya på dig!

    Knytet

    Pys svarar
    Jag sov hela måndagen.. igår var det en halvslummer… och idag faktiskt lite piggare.. har dock inte vågat ta tempen.. då allt över 38 ger mig rysningar….

    Kram Pys

Kommentera

