Varför blev det så här för..

En gång i tiden när jag började blogga på aftonbladet.. så var där en bloggare som tog en under sina vingars beskydd.. och hjälpte en mot troll och andra onda varelser..

Hon skrev underbart och hjälpte mig mycket med RSS och feadreader och andra kufiska program som inte jag fattade något av…

Så började hon blogga på egen blogg och den finns här..

Så i höstas fick hon veta att hon hade cancer…

Och i morse gick hon bort….

Alma.. dina bloggar och dina visdoms ord finns kvar…
För att läsas om och om igen..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

9 svar

  1. Jag har också tänt ett ljus för att hedra Helene!

  2. Har också tillägnat henne ett blogginlägg.
    Fan va livet är märkligt ibland, märkligt och ofattbart…kort!

    Tänker på dig min vän o hur vi för lite mer än 2 år sedan fick kontakt, vad du gjorde för mig när jag som mest behövde det. Vi finns kvar, men inte Helene….
    Jävla cancer helvete!

    /K

  3. Tack för länken, den är inlagd nu! Tack också för att du hjälper till att sprida minnet av Helené! ♥♥♥

  4. […] Pysan […]

  5. 110168 beers on the wall. sck was here

  6. Internationale transporte firma

  7. February 6th, 2011 at 5:09 pm

Kommentera

