Nu är det bara att vänta

Idag har jag pratat med Sahlgrenska… och nu är det bara att vänta..

Jag får den operationen jag vill ha och det är så himla skönt…

Så nu ska bukfettet flytta upp två våningar och så ska vänster bröst höjas och så ska port-a-cath ärret justeras.. för det är Fult och det kliar..

Tyvärr är det ca ett års väntetid.. och jag vill ju ha nya tuttar nu.. men sen världen.. sen ska jag frossa.. jag ska köpa en ny bh… en vacker en..

För jag har inga snygga och jag använder ingen bh just nu.. eftersom jag inte använder siliconisen…

Så nu kommer jag att bli full med ärr.. ett ärr på magen och några ärr på vänster bröst och så då runt höger… men jag har redan ärr… och hade jag gjort kejsarsnitt hade jag redan haft ett bukärr… och jag har hellre ärr och två tuttar än färre ärr och en tutte…

Sen kommer jag att bli sjukskriven.. så det ska bli intressant om det funkar med Försäkringskassan då.. eller om det fortfarande strular

Det är på plats att be om förlåtelse.. istället för att avgå… Din fegis!!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

Ett svar

  1. Grattis till op’n! Va skönt att den blir av.

    Tänker på dig
    kram

Kommentera

