Jag kan inte ha det bättre

Året var 1999.. och plötsligt stod jag inför en skilsmässa…

Det fixade sig och när detta hände så kände jag att jag behövde prata om det med någon som råkat ut för samma sak…

På den tiden fanns det en chat på Aftonbladet och där höll jag till.. det var kul… En dag så kom det in en kille och vi började prata… varför vet jag inte.. och när jag fick höra att han var 25 så skrek hela jag.. NEJ… för jag själv var ju 35…

Till slut så träffades vi.. för det fanns något.. det märkte vi både genom mail.. och telefonsamtal… och mycket riktigt.. det sa KLICK

Det finns ett ordspråk som säger så här: Kärleken väljer inte vilket blad den ska landa på.. och det stämmer så bra så…

Den 6 augusti 1999 träffades vi IRL
Den 30 oktober 1999 förlovade vi oss..
Den 28 december fick vi ett positivt graviditetstest
Den 1 september 2000 kom sonen till världen..
Den 4 augusti 2001 gifte vi oss..

Och kärleken är ännu större idag… efter allt det vi har gått igenom tillsammans… inget kan komma emellan oss… inte ens en liten cancerjävel…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

4 svar

  1. Härligt! Finns inget finare än kärleken🙂

    KRAM

  2. Så härligt! Hoppas att du, kärleken och sonen får en härlig helg tillsammans!

  3. Fasicken vilken gullig historia, blir alldeles varm.

    Kära Pys, önskar hela familjen en Gó, gó Jul!

    Pöss

  4. Sitter här med tårar i ögonen efter att ha läst och känt.. Så fint att du har det bra!!

    Önskar dig och din fina familj en God Jul med mycket värme och tindrande ögon🙂

    Kramar

Kommentera

