Bocken är en f.d. bock

Vi har skojat om det på Aftonbladet blogg.. så där varje jul..
Ister som är Ninja gillar inte bocken.. och det gör inte den här mannen heller..

Jag gjorde då ett julkort på vad jag tyckte stämde och här är den:

bock

Idag läser jag AB, DN, SvD, Expressen, GD och här

Dessutom tror Tonårsmorsa att hon vet som gjorde det..

Jag vet bara en sak.. och det är att den har brunnit..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

6 svar

  1. […] nu har den brunnit.  Men alltså det är ju riktigt bra publicitet för Gävle. Många bloggar har skrivit om det här. Se själva på […]

  2. God Fortsättning min Vän!

    PS. Hur har det gått med dina Katter?DS

    KRAM
    Knytet

  3. *asg* min gamla film funkar än…

  4. *Fånga Ister*!!

  5. Hihi.. Men det är ju ingen riktig jul om inte bocken brinner… =)

  6. After I initially commented I clicked the -Notify me when new feedback are added- checkbox and now every time a comment is added I get four emails with the same comment. Is there any manner you’ll be able to take away me from that service? Thanks!

Kommentera

