Nu reagerar jag..

För det första så kan jag undra om någon har läst den här bloggen och fått för sig att göra en päls som bloggaren gillar att ha på sig av den här

En päls.. ja, jag har en päls.. en gammal fårskinnspäls.. den bara hänger här.. jag har den en gång om året.. och det är när jag och familjen går upp till svärföräldrarna på julafton….

Jag såg att hon har en sälungspäls… vet du ************ hur de dödar SÄLUNGAR????? Vet du varför vi har hatat Norrmännen???

För på något sätt så känns det på detta sättet när man idag läser Aftonbladet… och så kan man undra vart vårt samhälle är på väg när man läser det här.. För så bråttom har man inte att man inte kan ta det lugnt i trafiken..

Nu ska jag tillbringa resten av min vakna tid med familjen..

Gott Nytt År och jag hoppas att 2009 ska bli fan så mycket bättre än 2008

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

2 svar

  1. Päls är ett känsligt ämne.
    Då sätter drevet från djurrättsvänner igång.
    Ingen går säker.
    Man kan gå hur långt som helst för att
    nå sina mål i värsta fall.
    Stoppa nån pälsklädd dam på
    stan och skälla ut henne.
    Jo, det händer.
    Men låt dom som vill bära päls göra det
    och så kan ni andra ha på er nåt annat.
    Var inte såna moralkärringar!

  2. Känner att jag inte är någon moralkärring.. speciellt om en person som bloggar om bilder på flygplan kallar mig det…

Kommentera

