Jag gör en Blondinbella…

Man läser tidningen och förundras över detta… Var det så? Jo, om jag nu tänker efter så var det faktiskt så.. man gick runt och sjöng ”i ditt bagage ska du ha en liten gubbe… ” för att inte tala om alla repliker… man kunde dem nästan utantill….

Macken är oförglömlig…

Sen läser man det här och sitter och nickar med… för det stämmer ju till punkt och pricka..

Och så var det ju en Blondinbella jag skulle göra..

Från början
ake

och här är resultatet…
vantar

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , , ,

4 svar

  1. en bra blondibella hahaha här är ett annat bar blondibella inlägg
    http://marianova.com/users/annikamarusarz/blog/blondinbella-spending-cash#new

  2. vet inte om jag ska skratta eller gråta

  3. hihi lite rolig blogg hadde du allt ; )

  4. Blondinbella: Vad jag vet så ska en jurist kunna stava rätt!

Kommentera

