Nu slutar han…

Zach som är med i ”Scrubs”.. kommer bara att vara med i den här säsongen och sen är det finito.. Han vill göra annat..

Jag gillar serien.. och jag förstår att han vill göra något annat…

För om man tittar på sjukhusserier så är ER jättebra.. och ni vet väl vem som fick en ordentlig skjuts i sin karriär av den serien.. annars kan ni klicka här..

Sen ser man ju på House också.. och den är också jättebra..

Scrubs kanske fortsätter att vara lika bra.. och det kan vara så att den del av de andra karaktärerna växer av det här..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 svar

  1. Du har en bloggutmärkelse att hämta hem inne hos mig

  2. Tack för dom snälla orden hos mig, är svårt att hålla sig härifrån!!
    Ha en bra lördag
    kram från mig

Kommentera

