Bloggutmärkelse

Jag fick det här av Soulsister.. och blev jätteglad..

niceblogaward

Nu ska jag ju då skicka den vidare..

Så varsigoda..

Här har ni mina Bloggar som inte har fått och som jag tycker är värda denna .. utan inbördes rangordning..

petralin

A-K

Kristallen

Tizzel (för jag vill att hon börjar blogga igen)

Knytet

Kvinnotankar

Carina

Så nu får ni skicka den vidare…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

2 svar

  1. Hej Söta Pys!!!
    Tack för den fina utmärkelsen!!!🙂
    Så glad jag blev!
    Tyvärr så tror jag inte jag kommer börja blogga… Vi får leva med de fina minnen vi har av min blogg!!! *skrattar*
    Hoppas du har det toppen!!!
    KRAM!!!!!!!!
    Och du……
    SKÅL TA MIG FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 🙂

  2. Tack & bock!

    kram
    -Petra-

Kommentera

