Kändisar och reflektioner

Lily Allen har en tredje bröstvårta… det är väl ingenting.. jag har bara EN.. Den som inte finns kliar ibland.. och det är rätt så häftigt… det kliar på något som INTE FINNS..

Sen går man till den outtröttliga mannen Patrick Swayze.. som inte ger upp..utan jobbar vidare.. Han växer i mina ögon för varje artikel jag läser…
Heja Patrick..

Så till det stora bloggbråket mellan di där som tror att de regerar bland bloggarna.. För nu kan jag inte vara tyst längre..

I ena ringhörnan har vi Blondinbella och i den andra Carolina och Katrin

Blondinbella säger så här i artikeln:

– Det är klart att det gör ont när de går på en så där. Men det som gör mig mest ledsen är att jag vet att jag kan ta det, men unga tjejer som läser det tror att de måste bli som dem, säger Isabella.

Och de som läser din blogg då Isabella? Måste de tjejerna springa omkring med päls så lär vi snart inte ha några vilda djur kvar.. för de har blivit pälsar på Blondinbellas läsares skuldror..

När det sen gäller det där med vikten så säger jag inte så mycket..
Fast jag kan meddela följande:
Jag är tjej och har aldrig bantat, för jag ser ingen anledning till att göra så..
Jag får INTE gå ner i vikt, för då får jag inte den operation jag vill ha..
Tjejer som svälter sig mår dåligt på insidan.. det är inte det att de tror de är feta, utan problemet sitter mycket djupare än så.. en del skär sig.. en del bantar.. Ta tag i problemet som ligger till grund för beteendet…

Kan också meddela alla som bryr sig om sitt utseende så totalt att de inte kan skriva om så mycket annat inte vet vad livet i sig går ut på…

Näst inlägg kommer att bli dagens outfit..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

