Vem är torsk

Den första tanken som dyker upp i min trötta hjärna är den här:

Om någon ska plastikoperera sig så är det du, Martin!

Han säger:

– Vi vill göra världen lite vackrare, säger den ene av grundarna.

Och vad ger detta för signaler då??

Jo, att du inte duger.. just när det faktiskt är lite lugnare på den där utseendefixeringen.. Så kommer den här artikeln nerdimpande…

Jag trodde att vi dög som vi var!! Men ack så fel jag har..

Utan bidrag blir det inga ingrepp.
Först ut är en svensk tjej som kallar sig Thina.
”I dag bor jag i Stockholm. Jag är 20. Med större, rundare och sexigare bröst skulle jag känna mig så mycket sexigare”, skriver hon på sajten.
Hittills har hon fått in lite över en procent av totalsumman.
– Det är upp till tjejerna själva att bestämma vilken typ av ingrepp de vill göra. Det behöver inte bara vara bröst. Det kan vara fettsugning, rumpa, lår.

Detta känns som prostitution…

Fast är det någon som vill hjälpa Thina så är länken här.

Tycker faktiskt att det inte ser ut att vara något större fel på Thinas tuttar…

Vart är världen på väg…

Vi har faktiskt blivit det här.. och donerar pengar hit istället för till någon puckad bruds tuttoperation..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Ett svar

  1. Jag gillar bröst

    Ja, det gör barn och män..

    Kram Pysan

Kommentera

