Kö på kö på kö

Då var man en i procenttalen som går att läsa här..

För tittar jag på det länet där jag bor så är den 18% som får vänta på speciallist och 17% som får vänta på operation/behandling..

Jag var iväg till första speciallisten den 11 april 2008 (det vet jag för jag fyller år den dagen) och sen blev det till ytterligare speciallist och det var i slutet av juli.. men då var det mer än 90 dagar.. och så.. nu bestämdes ju att jag skulle göra den där operationen och jag sattes upp på väntelista för den.. och jag väntar fortfarande… i oktober gick tiden ut.. och ska jag vara helt ärlig så tror jag inte att jag får någon operation nu i vår… och jag ska vara glad om jag får den till hösten…

Så nu ska jag sätta igång att ringa.. för jag vill ju att den blir av….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

