Vad mycket pengar jag tjänar

När det gäller att raka benen..

För jag tjänar 2606 kronor som är de högsta utgiften för en hyvel…

Varför detta undrar ni säkert?

Jo, jag behöver inte raka mina ben.. för jag har inget hår på dem.. och det blir mycket pengar i slutändan.. tänk.. 2600 kronor per år.. för att jag saknar hår på mina ben…

För att inte tänka på vilken miljösatsning jag gör som inte använder dylika ting…

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

2 svar

  1. Ja tänk om man hade sådan tur!

    Suckar o känner att det är dags att raka av vinterpälsen 😉

    kram

  2. Soulis: Du får tänka positivt.. du fryser inte om benen i alla fall.. 😉

    Kram i massor Pys

Kommentera

