Varför? Jo, därför

Igår innan jag gick och la mig så jublade jag över det här..

Under natten vet jag inte riktigt vad som har hänt.. men min hjärna har helt klart jobbat med ämnet för jag har drömt om bruden..

Så nu när jag klev upp så vet jag varför denna brud åkte ut så det sjöng om det..

Detta är mitt svar på varför hon åkte ut:
Först säger hon att hon ska vara med i ”let´s dance”..
Och detta gör hon för det är kul och ingen kan kritisera henne för det hon skriver på sin blogg och inte om hur smal/fet hon är…
Sen säger hon att hon ska vara med i Debatt.. men sen ändrar hon sig…
Och så kommer nog det som fällde dråpslaget att hon tackade ja till att vara med i Kvällsöppet men sket i detta också.. för allt om vikt skulle diskuteras på hennes blogg..
Varför svarar då inte bruden på sina kommentarer…

Där har ni svaretvarför bruden åkte ut igår

Fast superbloggare vet jag väl inte..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

