Så svänger vi på höfterna

Pytsan heller..

Jag kan ju inte.. jag har fortfarande ont.

Jag slutade med Aromasinen den 13 januari.. för att jag hade så ont att jag knappt kunde gå.. och jag gav upp..

Det har blivit bättre.. det är inte samma smärta och jag kan ta mig till affären och hem igen..
Jag kan också dammsuga vilket jag inte kunde för två veckor sedan..
Fast jag är inte helt bra.. det gör fortfarande ont.. men inte lika smärtsamt.. Det har blivit lindrigare..
Jag behöver inte hjälp av maken att komma upp ur sängen längre…

Så det är bättre.. men ändå inte helt bra.. så det lutar nog åt en röntgen.. och så kommer den där ångesten sen.. tills man vet.. om man är frisk eller om det finns något annat…

Fast det där andra vill jag inte tänka på… det finns inte och kommer inte att finnas..

Jag vill kunna röra mig obehindrat… jag vill, jag vill, jag vill.. (låter som en unge som inte får som jag vill)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , , ,

Kommentera

