Skulle prata med doktorn

Idag hade jag fått telefontid med doktorn.. hon skulle ringa mig idag den 27 under eftermiddagen och hon har inte ringt än….

Vi skulle prata om det här
och att jag faktiskt vill kunna göra så här.. För det har blivit så mycket bättre och jag ville veta hur det ska bli framöver..

Inte fan ringer hon… men det hon inte vet är att jag ska dit i morgon.. och då ska jag knalla dit och ställa dem lite mot väggen….
Sonen ska nämligen till tandläkaren på sjukhuset.. så då slår jag två flugor på smällen….

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 svar

  1. Lycka till! Var hård mot de hårda, precis som Fantomen!

  2. Soulis: Ja.. ibland går Pysan bland andra människor..

Kommentera

