Reinfeldt kan inte räkna

Läser om Reinfeldt idag och undrar hur han tänker

Enligt vår statsminister så är det sossarnas fel att det blev så här med försäkringskassan… och det är sedan hela kassan gjordes om 2005..

Hm… nu ska vi se.. jag fick min diagnos i maj 2006 och jag vart sjukskriven… Det tog ca 4 veckor innan jag fick mina pengar… och sen var jag sjukskriven fram till sista juli 2007 och jag fick min sjukskrivning förlängd ett antal gånger under denna tid…

Jag skulle alltså då har drabbats av de här problemen om Reinfelt nu har rätt..

För vad jag vet så har strulet med Försäkringskassan börjat sommaren 2008.. alltså 3 år efter vad Reinfelt säger…

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Ett svar

  1. Skulle kanske göra en insamling så de får var sin gammal hederlig kulram… och något bra för minnet till vissa så de kommer ihåg vad de sett och hört. Då hade de inte behövt skulla ifrån sig på andra.
    Nu väntar vi på vad Lender-Husmarks möte kommer bli… om de kommer ihåg det.
    Ha en bra dag. Z

Kommentera

