Stora bloggpriset eller

vi som inte får vara med.. vi får skicka utmärkelser till varandra ändå.. och vara glada…

Jag fick en av Soulsister idag.. och det var ju så kul att få den här…

fabuloisblogg

Reglerna kring denna utmärkelse är att lista fem saker jag inte kan vara utan:

  1. Min dator
  2. Min kalender
  3. Mina läsglasögon
  4. Min plånbok
  5. Block och penna

Så nu ska jag bara skicka den vidare..

Tizzel
A-K
SnoppogaMalin
HelenaQ
Anna Troberg

Så nu önskar jag er en bra måndag..

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

4 svar

  1. Tack!!

    jag blir både glad och smickrad 🙂

    kram

  2. HelenaQ: Ja.. vi får ju glädja oss åt det här i alla fall

    Kram Pys

  3. Tack ska du ha du, Pysan!!! 🙂
    Sträcker på mig!
    (Kanske lite oförtjänt att få så fina grejer när ens blogg är bara typ två, tre dagar gammal… men den gamla kanske räknas in lite där också?)
    Jag är lite loj och tar bara åt mig av detta utan att skicka vidare!
    Kram!!

  4. Tizzel: Klart att den gamla också räknades… För du är inte någon ny bloggare…

    Så en SKÅL sitter inte helt fel…

    Kram Pys

Kommentera

