Försöker tänka logiskt

Jag har ont…

När har jag ont?
Jo, när jag rör på mig. Går jag långt så får jag jätteont i höger höft.. Lite, lite lite ont i vänster..
Fast det började ju göra ont i vänster och sen gick den där smärtan över i höger…

Sen har jag också ont i svanken…

När har jag inte ont?
När jag ligger ner och ligger stilla, när jag står still och när jag sitter ner och inte rör mig så mycket…

Dessutom försvinner mycket av smärtan av panodil..

Försöker nu intala mig om att det inte är metastaser som jag har i kroppen.. för det gör inte ont i skelettet.. utan ont i led- och muskelfästen..

Det går väl sådär…

Helvete…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

2 svar

  1. Va säger doktorn?

    Det är INTE metastaser! Det är ”bara” muskelvärk! Men är du orolig så bär inte på det, prata med din läkare!

    kram

  2. Soulis: Jag har pratat med doktorn och hon håller med mig.. men vill ändå göra en skelettscint och det är då de där förbannade tankarna kommer… och sen innan jag vet…

    Jag har nog bara ett par dåliga dagar…

    Kram Pys

Kommentera

