Media vs. Polisen

Om jag sitter och kör och plötsligt så kör bilen framför mig som en idiot och han råkar vara fet och flintis…

Om jag då skriker ”din fete jävla rakade babian” åt honom så händer inget.. men om mitt barn råkar filma mig samtidig och visa detta för sina kompisar… vad händer då??

Jag har sagt något dumt.. fast samtidigt så har den där andra kört som en idiot och detta har jag uttryckt på mitt sätt just då.. när jag är arg och förbannad…

Det är samma sak som hände i Piketbussen… för vilka hörde det.. jo, arbetskollegierna som känner en i vått och torrt och vet att rasist är man inte

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Kommentera

