En sexig man vid min sida

Ja, jag har haft turen på min sida..
Jag fann drömmannen och han fann mig…

Nu får jag dessutom veta i Aftonbladet att han är sexig.. som om jag inte skulle veta detta efter 10 år ihop…

De säger att ”vägen till mannens hjärta går igenom magen”.. vilket jag är ett levande bevis på att så är det inte…

Jag kan inte laga mat… Inte när vi träffades i alla fall.. det ända jag kunde var inbakad kassler… och varma smörgåsar..
I alla fall som kunde ätas… dåligt kryddat.. eller något annat litet fel.. men det var så att min mat inte var lika god som makens…

Och gräddsås vågade jag mig bara inte på….

Men har man en mor som sätter in en hjort stek i en lergryta i 2 timmar och inte kan förstå att det är en liten ihopaskrumpen bit som kommer ut… då förstår ni hur jag är upplärd…

Så jag tittar på maken och inser att han är den sexigaste mannen i världen…

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

Ett svar

  1. Det är gott med mat! Men när man har ätit så där gott så blir man ju så ”päsig” att man bara orkar slänga ut sig i soffan eller på sängen. Inte orkar man sexa då inte!!! 🙂

Kommentera

