Röka på eller rökas

i DN står det om att rök från vedeldning kan ge cancer.. samtidigt som det står i Snällposten att marijuanarökning kan ge män prostatacancer..

Så det kvittar vilken ”rök” man sysslar med…

För cancer får man ändå..

Läs även andra bloggares åsikter om ,

3 svar

  1. Jag läste nånstans att man kunde minska risken för en viss sorts cancer om man rökte cannabis! Så jag vet inte vad kontentan blir av alla dessa undersökningar….
    Kram på dig! A-K

  2. […] More here: Röka på eller rökas […]

  3. A-K: Det har jag skrivit om.. jag ska se om jag hittar den…

    Titta det gjorde jag: https://pysan.wordpress.com/2007/11/20/ska-jag-roka-pa/

    Kram Pys

Kommentera

