Dagens autfit

Eftersom det är så himla populärt bland dagens bloggande kvinnor så tänkte jag också göra som alla andra.. och ha dagens autfit…

pysan-dagens-aotfit

Tröjan har jag själv stickat..
bilder-004

byxorna är köpta på torget för 100 kronor…
bilder-002

Trosorna är ett litet minne från en resa söderut..
bilder-003

Tofflorna jag har är en julklapp från min älskade svärmor..

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , , ,

5 svar

  1. Galet kul! Inte visste jag du var ett sådant mode orakel!

    KRAM

  2. Soulis: Nä.. jag är oraklet från Delfi…

    Fast det säger jag inte högt…

    Har du sett loggan på trosorna?

    Kram Pys

  3. Superhärlig tröja!!!
    För att inte tala om ditt HÅR!

    Det är lite skillnad mot då vi sågs…

    KRAM
    Knytet

  4. Knyt: Ja, det har vuxit en bit…

    Tröjan är jätteskön…

    Kram Pys

  5. Åhhh… vilken tröja!!!!!
    Vill OXÅ ha!!!!!

Kommentera

