Tar

Bloggpaus…

Har fått ett besked som sänkte mig rent mentalt…

Så nu tar jag bloggpaus ett tag…

Ha förtröstan.. jag återkommer..

Läs även andra bloggares åsikter om , ,

9 svar

  1. Ajdå, välkommen tillbaka då du orkar!

  2. Tråkigt att höra. Hoppas att du snart är tillbaks på bloggen igen.

  3. Vad tråkigt, skickar massa styrkekramar!

  4. Vad tråkigt! Vill du ”prata” om det så finns jag här. Mejla mig gärna!
    Kram på dig och hoppas att du snart är tillbaks och bloggar! A-K

  5. Hej Pysan
    Hoppas du kommer tillbaks snart. Din blogg var det första jag hittade när jag sökte på nätet om BC, när jag drabbades i dec. -06. efter en så’n här pärs blir man inte ”som vanligt” ever…
    kramar Effie

  6. Hej vännen! Vill bara meddela att jag lagt ut intervjun med dig nu:

    http://tonarsmorsa.se/2009/02/16/intervju-med-pysan-om-att-leva-med-brostcancer/

    Kram! ♥♥♥

  7. Det behöver man ibland!
    Håller utkik efter din återkomst! När du gör det har du en utmaning inne hos mig

    kram

  8. Hej Pysingen!!
    Usch då… det där lät inte roligt!
    Hoppas du kommer tillbaka snart!
    Och du vet – behöver du lite uppmuntran kan du när som helst gå in och titta på de ”svängiga grabbarna” inne hos mig! De muntrar alltid upp!
    Stor bamse kram!!!

  9. Hoppas du mår bra.
    Kom snart igen! När du har lust alltså…

    Kram!

Kommentera

