Helvetet

på jorden är när det syns något på en scint och man vet inte vad

7 svar

  1. Kära Pysan… Vad är det som händer!!!!!??? Åh… Hoppas hoppas hoppas inte det här är något!!
    Tänker på dig, och eftersom det är fredag så måste vi i allafall strunta i all sån skit och bara skrika ut:
    SKÅL TA MIG FAN!!!! Och FAN TA cancerhelvetet!!!
    Kram Kram Kram!!!

  2. Tizzel vännen… orkar inte skrika ikväll… mer en stilla förundran över hur det kan gå som det gör…

    Kram Pys

  3. Underbara du! Blir orolig. Hör av dig när du orkar, finns här, som du fanns för mig!

    KRAM

  4. Soulis:
    Prickar på scinten.. så nu ska jag utvärderas mer… MR och CT…

    Kram

    Immanuel: Kram i massor tillbaka…

    Pysis

  5. Känner med dig, Pys! Håller tummarna för MR- och CT-resultaten. Finns inget att säga mer än att jag tänker på dig och hoppas!
    Kram på dig! A-K

  6. A-K: Ja.. jag vet att jag inte ska deppa ihop innan jag vet.. men bättre att säga att det är värsta tänkbara.. för då blir man inte lika chockad som om man tror att det inte är något….

    En kommentar här och där räcker….

    Kram Pys..

    Ps. glad idag.. för jag har haft över 1000 besök idag.. och det är rekord…. *gråter en skvätt*

Kommentera

