Och det var?

Nu har jag pratat med min doktor…

Låg i kistan i måndags… hua… hatar skiten..

Igår skulle jag fått besked.. men ingen doktor ringde.. drömde vansinnigt när jag väl somnade..
Män i vita rockar som jagade mig för att injicera något i min kropp…

Idag däremot ringde doktorn…

Och det är hugget som stuckit…

Kompletterande undersökningar väntar…

MR och CT…

Så jag får se hur mycket jag orkar blogga fram tills dess att jag vet…

För något syns på scinten!!!

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

4 svar

  1. Jag blir så ledsen, men du har fixat det förr så även nu! Ska tänka på dig jättemycket och sända goda tankar.

    Hopp och kraft

    Många kramar

  2. Madonnan: Ja.. jag vet att jag har fixat det innan.. och om där nu är något så fixar jag det också… tillsammans med hela bloggvärlden…

    Kram Pysis…

  3. ser att du är orolig… Jag håller tummarna och skickar kramar…

  4. Anki: Ja, men historier om Kjellar är aldrig fel….

    Kram Pys….

Kommentera

